kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וכאן מתעוררות כמה שאלות. לפי האמור לעיל כולנו בגדר עוברי התורה, ולא עוד, אלא עיקר התורה אין אנו מקיימים, כי אנו עושים הפרטים, ולהכלל איננו באים. בעה''ס, אהבת ה' ואהבת הבריות Čia iškyla keletas klausimų, iš to kas pasakyta aišku, kad mes, nors ir būdami „Toros žmonėmis“, visai nevykdome Toros, tai reiškia, kad mes atliekame „atskirus“ aspektus, visai nepasiekdami „bendrumo“. (Baal Sulamas „Meilė Kūrėjui ir meilė žmonėms“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                     

                                                           51.


Iš tikro paaiškinome du „paslėpto Kūrėjo valdymo“, kurį jaučia žmonės,
aspektus, t.y. „viengubą paslėpimą“ ir „paslėpimą paslėpime“.

„Viengubas paslėpimas“ reiškia,
kad yra paslėptas Kūrėjo „veidas“, ir atverta tik Jo „nugara“.
Todėl tada tikima, kad Kūrėjas sąlygoja žmonėms kentėjimus kaip bausmę,
tačiau jiems sunku visada pažinti Kūrėją „iš nugaros“,
ir kartais yra ateinama prie prasižengimo.
Tačiau vis tik toks žmogus yra vadinasi „nevisiškas nusidėjėlis“.
Tai reiškia, kad žmogaus prasižengimai yra panašūs į klaidas,
nes ateina dėl daugelio kentėjimų,
ir jis dar tiki „valdymu užmokesčiu ir bausme“.



                                                                  52.


„Paslėpimas paslėpime“ reiškia,
kad netgi Kūrėjo „nugara“ yra paslėpta nuo žmogaus.

Tai reiškia, kad žmogus netiki Kūrėjo valdymu „užmokesčiu ir bausme“,
todėl jo daromi prasižengimai skaitosi kaip „tyčiniai nusikaltimai“.
Ir tokie žmonės vadinami „visiškais nusidėjėliais“,
nes jie neigia Kūrėją ir sako,
kad Jis visai „nevaldo ir neprižiūri“ savo kūrinių.
Ir tokie žmonės pripažįsta „avodą zarą“ (stabmeldystę),
kaip parašyta Toroje:
„Nes nusisuko į „kitus dievus“.