kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אולם עדיין נשאר לנו מקום לשאלה, אם כל תכלית התורה וכל הבריאה, אינה אלא להרים את האנושות השפלה, עד שיהיו ראויים לאותו רוממות הנפלאה – "ולדבקה בו יתברך ויתעלה". היה לו לברא אותנו ברוממות זו, ולא להטריח אותנו ביגיעת הבריאה, התורה והמצוות? בעה''ס, אהבת ה' ואהבת הבריות Tačiau dar lieka klausimas, jei visos Toros ir visos kūrinijos tikslas – „pakelti“ žmoniją į šias nuostabias „susiliejimo su Kūrėju“ aukštumas, kodėl nebuvo galima iškart žmonijos sukurti tokiame lygyje? Ir kodėl dar reikėjo kūriniją apsunkinti didelėmis pastangomis Toroje ir priedermėse? (Baal Sulamas „Meilė Kūrėjui ir meilė žmonėms“)

הקדמה לספר הזהר נו  

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                              56.


Taip reikia žinoti, kad visos šios penkios „naranchaj“ dalys,

tai yra bendrai penkios mus supančios visos realybės dalys.

Tai reiškia, kad tai kas galioja bendrai visumoje, taip pat galioja ir kiekvienonoje mažiausioje realybės dalyje.


Pavyzdžiui, norint pasiekti dvasinį pasaulį Asiją,

reikia dvasinio pasaulio Asija „domem“ aspekte pasiekti visas penkias „naranchaj“ dalis,

kurios turi ryšį su bendrais „naranchaj“.
Tuo būdu, kad netgi Asijos pasaulio „domem“ šviesą galima pasiekti tik keturių rūšių užsiėmimais.


Todėl nei vienas Izraelio (Isra El – tiesiai į Kūrėją) žmogus negali savęs „išlaisvinti“ nuo kokio tai užsiėmimo Toroje, pagal savo išgales.



(Tai reiškia, kad kiekvienas žmogus turi užsiiminėti praktinėmis priedermėmis, šviesos nefeš gavimui.)


Taip pat kiekvienas žmogus turi užsiiminėti Tora ir priedermėmis su intencija, šviesos ruach gavimui.


Ir kiekvienas žmogus turi gilintis į Toros paslaptis ir priedermių skonius, pagal savo išgales, kad pasiekti šviesos nešama aspektą.

Tai reiškia, kad šventumo šviesa gali gali būti gaunama, tik kai ji yra „išpildyta“ visais šiais aspektais.