kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • תנא דבי אליהו: מעיד אני עלי שמים וארץ, בין איש בין אשה, בין גוי בין ישראל, בין עבד בין שפחה, הכל לפי מעשיו, רוח הקודש שורה עליו. רח''ו שערי קדושה Moko Tana de bei Elijahu (mokymo namai priskiriami pranašui Elijahu): „Liudiju aš prieš dangų ir žemę, kad šventą dvasią gali pasiekti kaip vyras, taip ir moteris, kaip gojus, taip ir Izraelio sūnus, kaip tarnas, taip ir tarnaitė. Viskas priklauso nuo žmogaus veiksmų. Ir pagal tai, gali ant žmogaus nusileisti „Šventa dvasia“. (rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


                                      

                                                                 61.


Ir todėl žmogus dar kol kas negali vadintis „absoliutus teisuolis”.
Tai reiškia, kad žmogus, nusipelnęs Kūrėjo veido atvėrimo,
t.y. absoliutaus Kūrėjo gerumo, kas tinka Kūrėjo vardui, vadinasi „teisuolis”,
nes pateisina Kūrėjo valdymą ir mato, bei supranta šio valdymo tikrą esmę.

Iš tikro žmogus jau suvokė, kad Kūrėjas elgiasi su kūriniais tik su absoliučiu gerumu ir tobulumu, tai reiškia daro gerumą ir blogiems ir geriems.
Ir todėl žmogus, nusipelnęs Kūrėjo veido atvėrimo,
nuo dabar ir toliau yra vertas vadintis „teisuoliu”.
Tai reiškia, kad žmogus visiškai ištaisė „paslėpimą paslėpime“,
tačiau jam dar liko neištaisytas „paprastas paslėpimas “.

Tai reiškia, kad žmogus dar neištaisė to laiko (praeities),
kol nusipelnė „tšuva (atgailos, sugrįžimo)“.
Ir iki tada (praeityje), žmogus negali vadintis „teisuolis”,
nes jam tuo laikotarpiu liko „Kūrėjo veido” paslėpimas, kaip ir anksčiau.

Todėl žmogus vadinasi „teisuolis”, tačiau nevisiškas,
nes žmogui dar reikia ištaisyti savo praeitį.