kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ובהמבואר מובן היטב, כי גם התורה יש בה פו"ח כמו כללות העולם כולו, ולפיכך גם העוסק בתורה, יש לו אלו ב' המדרגות. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Dabar išaiškėja, kad ir pačioje Toroje yra „išorinė“ bei „vidinė“ pusės, kaip ir bendrai pasaulyje. Tai reiškia, kad užsiimti Tora galima kaip „vidine“, taip ir „išorine“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

זוהר בראשית ערבובין בישין 

Zohar „Blogio priemaišos“

rabi Šimonas bar Jochajus רבי שמעון בר יוחאי

 
 
 

Uždaryti užduotį



(Ištraukos)


„Ir pašaukė Kūrėjas žmogų ir paklausė jo איכה (ajeka) kur tu?“ (Berešit 3 – 9).
Iš tikro Kūrėjas davė užuominą Pirmam Adamui (žmogui),
kad Šventykla ateityje bus sugriauta ir apverks ją žodžiu איכה („Eicha“ – „Rauda“).


(„Ajeka“ – „Kur tu“ atitinka raides „Eicha“ – „Rauda“).
Taip pat parašyta: „Kaip איכה (eicha) sėdi vienišas šlovingas miestas“ (Eicha 1 – 1).


אי כה sudaryta iš žodžių: אי (ei) „kur“ ir כה „Ko“, tai Šchinos vardas.
Kada Šchina tvyrojo Šventykloje.


אי reiškia – איה (aje) kur?
Taip pat parašyta:
„Kur אי (ei) Hevelis (Abelis) tavo brolis“ ( Berešit 4 – 9).
Todėl po Šventyklos sugriovimo paklausė:
אי כה – „kur yra Šchina“, vadinama כה „Ko“.


Tačiau ateityje pašalins Kūrėjas visas blogio priemaišas (rūšis) iš pasaulio,
kaip parašyta:
„Ir praryta mirtis amžiams“ (Ješajahu 25).
Tai reiškia, kad „mirtis“ yra viso blogio šaknis.


Ir kai dings „mirtis“, dings ir „blogis“.
Tada viskas sugrįš į savo vietas,
kaip buvo prieš Pirmo Adamo nuodėmę.


Iš tikro nuo pirmos nuodėmės ir prasidėjo „mirtis“ ir visos blogio rūšys pasaulyje.
Apie tą laiką parašyta:
„Tą dieną bus Kūrėjas vienas ir Jo Vardas vienas“ (Zacharija 14).