kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמה לספר הזהר סז  

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

 


                                                     

                                                                     67.


Ir nenustebk, kad vienas žmogus gali savo veiksmais sąlygoti viso pasaulio pakilimą ar kritimą, nes
yra nepajudinamas dėsnis:
„Atskiras ir bendras yra tapatūs, kaip du vandens lašai“.

Tai reiškia,kad viskas, kas galioja bendrai visumoje, viskas galioja ir kiekviename atskirame atvejyje, ir būtent atskiros dalys sąlygoja viską, kas yra bendrame.


Iš tikro bendrumas gali atsiverti tik po to, kai atsiveria visos atskiros jo dalys, pagal savo savybes ir pagal savo kokybę.
Todėl būtent atskiro individo veiksmai, pagal to individo lygį bendrume, pakelia ar nuleidžia visą bendrą padėtį.


Todėl tampa aišku, kas yra parašyta Zohare (Tikunim Zohar, 6):
Knygos Zohar, ir bendrai išminties apie Tiesą (kabalos) užsiėmimo dėka nusipelnysime išeiti iš tremties į visišką išsigelbėjimą (geula šlema).
Tačiau iškyla klausimas, kaip yra knygos Zohar mokymas susijęs su viso Izraelio išsigelbėjimu iš pasaulio tautų?