kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הִנֵּה עֵין יְהוָה, אֶל יְרֵאָיו לַמְיַחֲלִים לְחַסְדּו, לְהַצִּיל מִמָּוֶת נַפְשָׁם, וּלְחַיּוֹתָם, בָּרָעָב. תהלים לג' – יח', יט'. שלבי הסולם, מועדים, מסרת גיבורים ביד חלשים Kūrėjo akis ant bijančių Jo, laukiančių Jo gerumo, kad išgelbėti jų sielas nuo mirties, ir maitinti juos bado metu. (Tehilim 33 – 18, 19)

מבוא לספר הזהר א, ב  

Pratarmė knygai Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                                   1.


Iš tikro šventosios knygos Zohar išmintis, yra uždaryta tūkstančiu spynų, ir žmonių kalba nepajėgi surasti tikslų išsireiškimą, kad iki galo paaiškinti nors vieną šios knygos dalyką.
Todėl paaiškinimas, kurį parašiau, tai tik „laiptai“, kad besigilinantis galėtų jais pakilti iki šių dalykų aukščio, ir pats įsižiūrėti bei įsigilinti į šią knygą.
Todėl manau, kad yra tikslinga paruošti skaitytoją ir pateikti, bei apibrėžti jam teisingą kelią, šioje pratarmėje, kaip teisingai suprasti ir gilintis į šią knygą.



                                                                          2.


Pirmiausia reikia žinoti, kad viskas kas yra kalbama knygoje Zohar, netgi šios knygos agadoje (alegoriniai pasakojimai), viskas yra pateikta dešimties sfirot išraiška.
Ir tai:
k-ch-b-ch-g-t-n-h-j-m, ir jų junginiai.
Panašiai, kaip yra šnekamojoje kalboje 22 raidės, kurių junginiais galima išreikšti visą trokštamą išmintį.
Lygiai taip, dešimtimi sfirot ir įvairiais jų junginiais galima išreikšti visą išmintį, esančią šioje Dangiškoje knygoje.
Tačiau yra čia trys griežti apribojimai, ir reikia labai saugotis, kad neišeitum iš šių apribojimų, besigilinat į šią knygą.
Pradžioje pateiksiu juos trumpai, o paskui paaiškinsiu juos plačiau.