8.
Ir dar prie visko, kas pasakyta, šiame keturių spalvų įvaizdyje yra labai svarbi užuomina,
kad „Aukštutinės“ šviesos vadinamos – „knyga“
(žodžio knyga „sefer“ – šaknis reiškia „švytėjimas“).
Kaip parašyta „Kūrimo knygoje“ („Sefer Jecira“, pirma dalis, pirma mišna):
„Ir sukūrė savo pasaulį trimis knygomis: skaičiumi, pasakotoju ir pasakojimu“.
Ir taip pat parašyta:
„Ir išskleiskime kaip Dangaus knygą“ (Ješaja 34).
Iš tikro išminties atskleidimas kiekvienoje knygoje yra ne jos baltame lape,
o tik spalvose, t.y. rašale.
Tai reiškia, kad knygoje rašalu išminties junginiais yra išreiškiamos raidės,
„ateinančios“ pas besigilinantį.
Ir bendrai šioje „knygoje“ yra trys rašalo rūšys:
raudona, žalia ir juoda, o Acilut pasaulis,
t.y. Chochma, kuris yra visas dieviškumas,
tai balta spalva knygoje.
Tai reiškia, kad pas mus Acilut pasaulyje išvis nėra jokio suvokimo,
o visas „Dangaus knygos“ atvėrimas, tai tik sfirose Bina, Tiferet ir Malchut.
Ir tai trys pasauliai B – J – A,
kaip skirtingų spalvų rašalai „Dangaus knygoje“.
Iš tiko raidės ir jų junginiai atsiveria minėtais trijų spalvų „rašalais“.
Tai reiškia, kad tik tų „rašalų“ dėka „gaunantiems“ atsiveria „dieviška šviesa“.
Taip pat reikia pažymėti, kad balta spalva yra svarbiausias knygos aspektas,
o raidės yra tik „užteptos“ ant balto knygos lapo.
Todėl jei ne baltas lapas, nebūtų galimybės atsirasti raidėms,
ir taip pat išvis nebūtų išminties atvėrimo.
Ir Acilut pasaulis, kuris yra sfira Chochma,
yra pagrindinė išminties atvėrimo sąlyga.
Tačiau Acilut pasaulis atsiveria tik per pasaulius B – J – A.
Apie šią paslaptį parašyta:
„Viską sukūrei su išmintimi (su Chochma)“ (Tehilim 104 – 24).