kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות פט  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                   

89.

Taip pat dabar yra suprantama, kaip gi galima nusipelnyti Kūrėjo meilės pakopos.
Klausėme, kaip gi galima nusipelnyti netgi pirmą meilės pakopą,
t.y. meilės, priklausančios nuo kokios priežasties, pakopą,
kai užmokestis už priedermę tik „pasaulyje, kuris ateis“?
Ir dabar tampa aišku, kad žmogui nereikia konkrečiai gauti užmokesti už priedermę būtent dabar savo gyvenime.
Todėl pabrėžė išminčiai, kad „savo pasaulį „pamatysi“ savo gyvenime“,
o gausi pasaulyje, kuris ateis“.


Tačiau žmogus būtinai privalo visiškai ir absoliučiai tiksliai „pamatyti“, „sužinoti“ ir „pajusti“ ateityje laukiantį užmokestį, dar gyvendamas mūsų pasaulyje.
Ir visą tai žmogus nusipelno pamatyti iš nuostabaus suvokimo,
t.y. „akių atvėrimo šventojoje Toroje“.
Iš tikro tada žmogus ir nusipelno pirmos meilės pakopos,
t.y. meilės, priklausančios nuo priežasties.
Tai ir yra pirmasis „išėjimas“ iš „Kūrėjo veido“ paslėpimo,
ir įėjimas į „Kūrėjo veido“, t.y. gerumo atvėrimą.
Ir šis „matymas“ įgalina žmogų tinkamai vykdyti visą Torą ir priedermes,
taip kad „paliudija jam Žinantis paslaptis,
kad žmogus jau nesugrįš prie savo kvailystės“.