124.
Tačiau reikia žinoti, kad šios baraitoje paminėtos „viduriniųjų“, „nusidėjėlių“ ir „teisuolio“ savybės nenurodo į atskirus žmones.
Tai reiškia, kad šios trys savybės yra pas kiekvieną žmogų pasaulyje.
Todėl kiekviename žmoguje galime išskirti tris savybes pagal Kūrėjo valdymo suvokimą.
Ir, jei žmogus randasi Kūrėjo veido paslėpime, t.y. jei dar nenusipelnė net „sugrįžimo iš baimės“, tada kiekvienas žmogus priklauso „nusidėjėlių savybei“.
Tačiau, jei nusipelno „sugrįžimo iš baimės“, žmogus jau priklauso „viduriniųjų savybei“.
Ir jei žmogus nusipelno „sugrįžimo iš meilės“, t.y. ketvirtos, „amžinos meilės“ savybės, tada jis skaitosi „absoliutus teisuolis“.
Todėl baraita nesako paprastai „vidurinieji“ ir „teisuoliai“, bet „viduriniųjų savybės“ ir „nusidėjėlių savybės“.