kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • תנא דבי אליהו, מעיד אני עלי שמים וארץ, בין איש בין אשה, בין גוי בין ישראל, בין עבד בין שפחה, הכל לפי מעשיו, רוח הקודש שורה עליו. רבי חיים וויטל, ספר שערי קדושה Moko Tana de bei Elijahu (mokymo namai priskiriami pranašui Elijahu):„Liudiju aš prieš dangų ir žemę, kad šventą dvasią gali pasiekti kaip vyras, taip ir moteris, kaip gojus, taip ir Izraelio sūnus, kaip tarnas, taip ir tarnaitė. Viskas priklauso nuo žmogaus veiksmų.Ir pagal tai, gali ant žmogaus nusileisti „Šventa dvasia“. (Rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות קכד  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

         


                                             

                                                        124.


Tačiau reikia žinoti, kad šios baraitoje paminėtos „viduriniųjų“, „nusidėjėlių“ ir „teisuolio“ savybės nenurodo į atskirus žmones.

Tai reiškia, kad šios trys savybės yra pas kiekvieną  žmogų pasaulyje.
Todėl kiekviename žmoguje galime išskirti tris savybes pagal Kūrėjo valdymo suvokimą.


Ir, jei žmogus randasi Kūrėjo veido paslėpime, t.y. jei dar nenusipelnė net „sugrįžimo iš baimės“, tada kiekvienas žmogus priklauso „nusidėjėlių savybei“.


Tačiau, jei nusipelno „sugrįžimo iš baimės“, žmogus jau priklauso „viduriniųjų savybei“.


Ir jei žmogus nusipelno „sugrįžimo iš meilės“, t.y. ketvirtos, „amžinos meilės“ savybės, tada jis skaitosi „absoliutus teisuolis“.


Todėl baraita nesako paprastai „vidurinieji“ ir „teisuoliai“, bet „viduriniųjų savybės“ ir „nusidėjėlių savybės“.