kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כבר בארנו בחלק שלישי שער שביעי כי חמשה אופני השגה הם, רוח הקודש, ונשמות צדיקים, ומלאכים הנקראים מגידים, ואליהו זכור לטוב, וחלו.רבי חיים וויטל, ספר שערי קדושה Jau aiškinome trečioje dalyje, septintuose vartuose, kad yra penki šventos dvasios pasiekimo būdai:šventos dvasios pritraukimas, susitikimas su teisuolio siela, angelai, vadinami (magidim) pranešantys,pranašas Elijahu, per sapną. (Rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

    


                                

139.

Ir todėl Moše nugalėjo angelus, tvirtindamas, kad:
„Nėra tarp jų pavydo ir blogio instinkto“ (Talmudas, Šabat).
Kaip ir pasakyta, kad kuo didesnis yra paslėpimas,
tuo jis atveria didesnę šviesą.
Tai reiškia, kad „skaidrūs“ angelų pasaulio Toros drabužiai negali atverti tokios šviesos,
kurią atveria mūsų pasaulio Toros drabužiai.



140.

Todėl išaiškėja, kad nėra jokio skirtumo tarp Aciluto pasaulio Toros, kur:
„Tora ir Kūrėjas yra viena“ ir mūsų pasaulio Toros.
Ir visas sirtumas yra tik Toros „drabužiuose“,
nes mūsų pasaulio drabužiai paslepia Kūrėją.
Iš tikro pagal Kūrėjo „apsirengimą“ Toroje, Jis vadinamas vardu „More“ („Mokytojas“).
Ir tuo norima tuo parodyti, kad net „Kūrėjo veido“ paslėpimo metu,
netgi „dvigubame paslėpime“, Kūrėjas yra apsirengęs Toroje.


Tai reiškia, kad Jis yra „More“ (Mokytojas), o Ji – „Tora“ (Mokymas).
Ir mūsų akimis matomi „šiurkštūs“ Toros drabužiai tai,
kaip „sparnai“, paslepiantys Mokytoją, apsirengusį ir besislepiantį juose.


Tačiau, kai žmogus nusipelno ketvirtos „sugrįžimo iš meilės“ pakopos, apie tokį žmogų sakoma:

„Jau nesislėps po sparnais tavo Mokytojas, ir tavo akys matys Mokytoją“ (Ješaja 30 – 20).
Ir jau toliau „Toros“ drabužiai neslepia „po sparnais“ Mokytojo,
ir atsiveria žmogui amžiams, kad „Tora ir Kūrėjas yra viena“.