kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • לעולם אין לקוות שיגיע הזמן ושימצא הפתרון שיוכלו להתחיל את עבודת השי"ת מתוך "לשמה", אלא כמאז כן עתה, וכן לעתיד, מוכרח כל עובד ה' להתחיל בעסק העבודה, "מתוך שלא לשמה", אשר מתוכה יבוא אל ה"לשמה". בעה''ס, מצווה אחת Iš tikro žmogus neturi laukti, kol jis suras būdą, kaip galima pradėti dirbti Kūrėjui „lišma“, tačiau, kaip ir ankstesniais laikais, taip ir dabar žmogus, norėdamas dirbti Kūrėjui, turi pradėti nuo „lo lišma“, nes taip galima ateiti prie „lišma“. (Baal Sulamas „Viena priedermė“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

    


                                

139.

Ir todėl Moše nugalėjo angelus, tvirtindamas, kad:
„Nėra tarp jų pavydo ir blogio instinkto“ (Talmudas, Šabat).
Kaip ir pasakyta, kad kuo didesnis yra paslėpimas,
tuo jis atveria didesnę šviesą.
Tai reiškia, kad „skaidrūs“ angelų pasaulio Toros drabužiai negali atverti tokios šviesos,
kurią atveria mūsų pasaulio Toros drabužiai.



140.

Todėl išaiškėja, kad nėra jokio skirtumo tarp Aciluto pasaulio Toros, kur:
„Tora ir Kūrėjas yra viena“ ir mūsų pasaulio Toros.
Ir visas sirtumas yra tik Toros „drabužiuose“,
nes mūsų pasaulio drabužiai paslepia Kūrėją.
Iš tikro pagal Kūrėjo „apsirengimą“ Toroje, Jis vadinamas vardu „More“ („Mokytojas“).
Ir tuo norima tuo parodyti, kad net „Kūrėjo veido“ paslėpimo metu,
netgi „dvigubame paslėpime“, Kūrėjas yra apsirengęs Toroje.


Tai reiškia, kad Jis yra „More“ (Mokytojas), o Ji – „Tora“ (Mokymas).
Ir mūsų akimis matomi „šiurkštūs“ Toros drabužiai tai,
kaip „sparnai“, paslepiantys Mokytoją, apsirengusį ir besislepiantį juose.


Tačiau, kai žmogus nusipelno ketvirtos „sugrįžimo iš meilės“ pakopos, apie tokį žmogų sakoma:

„Jau nesislėps po sparnais tavo Mokytojas, ir tavo akys matys Mokytoją“ (Ješaja 30 – 20).
Ir jau toliau „Toros“ drabužiai neslepia „po sparnais“ Mokytojo,
ir atsiveria žmogui amžiams, kad „Tora ir Kūrėjas yra viena“.