kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                 

144.

Ir reikia žinoti, kad keturi dvasiniai pasauliai, kabalos išmintyje vadinami:
Acilut, Brija, Jecira ir Asija išėjo vienas po kito, kaip „spaudas” ir „antspaudas”.
Tai reiškia, kaip viskas yra įrašyta ir atvaizduota „spaude“,
viskas būtinai „atsiveria“ ir išeina „antspaude“,
nei mažiau, nei daugiau.


Taip buvo ir pasaulių vystymesi.
Iš tikro visi keturi aspektai „Olam“ (pasaulis), „Šana“ (metai), „Nefeš“ (siela) ir jų „Egzistavimas“, t.y. viskas kas buvo pasaulyje Acilut, viskas išėjo,
„atsispaudė“ ir atsivėrė pasaulyje Brija.
Ir iš pasaulio Brija į pasaulį Jecira, o iš pasaulio Jecira į pasaulį Asija.

Tai reiškia, kad visi aspektai „Olam“ (pasaulis), „Šana“ (metai), „Nefeš“ (siela) su visų jų „Egzistavimo“ pobūdžiu, kaip mes viską matome mūsų pasaulyje,
viskas „nusileido“ ir „atsivėrė“ iš pasaulio Jecira.
Ir pasaulyje Jecira iš „aukštesnio“ pasaulio, taip kad visų daugybės detalių,
esančių prieš mūsų akis, šaltinis yra iš Acilut pasaulio.


Ir ne tik, bet net visi tiek „atsinaujinimai“, pastoviai atsinaujinantys mūsų pasaulyje,
turi būtinai pirmiausiai „pasirodyti“ aukščiau – Acilut pasaulyje,
kol iš ten ateina į mūsų pasaulį.
Kaip apie tai parašė išminčiai:
„Nėra jokios žolės žemai, kuri neturėtų Angelo ir Prižiūrėtojo iš aukščiau, mušnčio ją ir sakančio: Auk“ (Berešit Raba 10).
Ir tai paslaptis:
„Žmogus nepajudina piršto „apačioje“, kol jam apie nepaskelbia „viršuje“ (Talmudas, Chulin 7 – 2).
Ir suprask.