kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנה הכתוב אומר: "אחרי רבים להטות", זאת אומרת, שבכל המקומות שיש לנו מחלוקת בין יחיד לרבים, אנו מחויבים להכריע הדבר, לפי רצונם של הרבים. הרי מפורש שיש זכות לרבים להפקיע את חירותו של היחיד. בעה''ס, חרות Parašyta: „Sekti pagal daugumą“ (Šmot 23 – 2), tai reiškia, kad visais atvejais kur yra ginčas tarp individo ir daugumos, mes privalome, nuspręsti reikalą pagal daugumos norus.Todėl aišku, kad dauguma turi teisę „apriboti“ individo laisvę. (Baal Sulamas „Laisvė“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

      


                                          

146.

Matome, kad „kabalos išmintis“ ir „atvira“ Tora yra tas pats.
Tačiau tuo metu, kai žmogus randasi „Kūrėjo veido“ paslėpime,
Kūrėjas slepiasi Toroje ir žmogus užsiima „atvira“ Tora.
Todėl žmogus nėra pasirengęs gauti jokio švytėjimo iš Jeciros pasaulio Toros,
ir tuo labiau iš aukštesnių pasaulių.
Tačiau kai žmogus nusipelno „Kūrėjo veido“ atvėrimo,
tada jis pradeda užsiiminėti „kabalos išmintimi“.
Ir tada „atviros“ Toros „drabužiai“ patys išsityrina žmogui,
o Tora pasidaro žmogui, Jeciros pasaulio Tora,
kuri vadinasi „kabalos išmintimi“.
Iš tikro net, jei žmogus nusipelno Acilut pasaulio Toros,
tai nereiškia, kad „pasikeičia“ Toros raidės (chas ve šalom – neduok dieve).
Tačiau tie patys „atviros“ Toros drabužiai išsityrina žmogui ir pasidaro labai „skaidrūs“.
Ir tai paslaptis:
„Jau nebesislėps daugiau nuo tavęs po sparnais tavo Mokytojas, ir tavo akys pamatys Mokytoją“.
Tada pasidaro:
„Jis (esmė) Jo Gyvybingumas (išeinanti šviesa) ir indai (gaunantys šią šviesą) – viena“.