kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אולם עדיין נשאר לנו מקום לשאלה, אם כל תכלית התורה וכל הבריאה, אינה אלא להרים את האנושות השפלה, עד שיהיו ראויים לאותו רוממות הנפלאה – "ולדבקה בו יתברך ויתעלה". היה לו לברא אותנו ברוממות זו, ולא להטריח אותנו ביגיעת הבריאה, התורה והמצוות? בעה''ס, אהבת ה' ואהבת הבריות Tačiau dar lieka klausimas, jei visos Toros ir visos kūrinijos tikslas – „pakelti“ žmoniją į šias nuostabias „susiliejimo su Kūrėju“ aukštumas, kodėl nebuvo galima iškart žmonijos sukurti tokiame lygyje? Ir kodėl dar reikėjo kūriniją apsunkinti didelėmis pastangomis Toroje ir priedermėse? (Baal Sulamas „Meilė Kūrėjui ir meilė žmonėms“)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


                                        

152.

Apie tai parašyta „Ec chaijim“, kad „klipot Acilut pasaulis stovi prieš šventumo pasaulį Briją,
o ne prieš Acilut pasaulį“.
Ir kaip yra paaiškinta,
kad iš šventumo Acilut pasaulio išeina tik ketvirta meilės Kūrėjui pakopa.
Todėl klipot jau išvis neturi ten valdymo,
nes jau žmogus persvėrė visą pasaulį į „nuopelnų pusę“.
Ir taip pat žmogus žino visus Kūrėjo veiksmus su visais kūriniais aspektu:
„Geras ir darantis gerumą ir blogiems, ir geriems“.


Tačiau iš Brija pasaulio išeina trečia meilės Kūrėjui pakopa,
kai žmogus dar nepersvėrė viso pasaulio,
ir todėl yra dar galimybė prisitvirtinti klipot.
Iš tikro šios klipot skaitosi Acilut klipot,
nes stovi prieš trečią pakopą,
kuri yra meilė Kūrėjui nepriklausanti nuo jokios priežasties,
o šis meilės aspektas yra Acilut pasaulio aspektas.



153.

Iš tikro gerai išaiškinome keturis šventumo A – B – J – A pasaulius,
ir keturis nešvarumo pasaulius,
stovinčius priešais atitinkamą šventumo pasaulį.
Tai reiškia, kad nešvarumo pasauliai yra tas trūkumas,
kuris yra atitinkamame šventumo pasaulyje.
Ir todėl jie vadinamu keturi klipot A – B – J – A pasauliai.