kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

פתיחה לחכמת הקבלה ז, ח, ט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

            


                                                  

                                                              7.


Pasaulyje Brija vyrauja „antras aspektas” („bchina bet”), t.y. „noro sąlygoti” indo aspektas.
Todėl, kai siela nusileidžia į pasaulį Briją ir „užpildo“ ten esantį „indą”, tada ji skaitosi „siela” (nešama).
Tai reiškia,kad „siela” jau išėjo ir atsiskyrė nuo Kūrėjo Esmės aspekto (Acmuto), ir įgavo savo atskirą vardą – „nešama” (siela).
Tačiau šis indas yra labai „skaidrus”, nes jis labai savo forma sutampa su Kūrėju, ir todėl skaitosi visiškai dvasingas.


                                                             8.


Pasaulyje Jecira vyrauja „trečias aspektas“ („bchina gimel“), t.y. joje jau yra įjungtas truputis „noro gauti“ sau.
Todėl, kai siela nusileidžia į pasaulį Jecira ir užpildo ten esantį „indą“, ji išeina iš sielos (nešama) dvasingumo ir vadinasi „dvasia“ (ruach).
Tai reiškia, kad čia „indas“ yra jau truputį „grubesnis“, nes yra jame truputis noro gauti sau.
Tačiau šis indas vis dar skaitosi dvasingas, nes jo „grubumas“ dar nėra tokio dyžio, kad galėtų jį visiškai atskirti nuo Kūrėjo Esmės (Acmuto), ir galėtų vadintis „kūnu“, turinčiu savo valdžią.



                                                                     9.


Ir pasaulyje Asija jau vyrauja „ketvirtas aspektas“ („bchina dalet“), ir tai tai didelio „noro gauti“ indo užbaigimas.
Todėl yra pasiekiamas „kūno“, visiškai atskirto nuo Kūrėjo Esmės (Acmuto), aspektas, t.y. kūno, turinčio savo „valdžią“.
Taigi jame esanti šviesa, vadinama nefeš šviesa, rodanti į šviesą, neturinčią „savarankiško judesio“.
Ir žinok, kad nėra nei menkiausios dalies realybėje, kuri nebūtų įjungta į šiuos keturis pasaulius
A – B – J – A.