kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה כו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                            26.


                                Penki pasaulio Adam Kadmon parcufai


Taigi gerai išaiškinome masacho aspektą, kuris buvo įstatytas į malchut, t.y. į bchina dalet“, kuri praėjo „cimcumą“.
Taip pat paaiškinome penkias zivugo de aka rūšis, kurios išveda penkias dešimties sfirot pakopas, viena žemiau kitos.


Dabar paaiškinsime penkis pasaulio Adam Kadmon parcufus, kurie atitinka keturis A – B – J – A pasaulius.
Taip pat jau žinome, kad zivug de aka dėka, or chozer, pakyla iš „apačios į viršų“, ir aprengia dešimt aukštutinės šviesos sfirot.
Tačiau šios or chozer pakanka tik dešimties sfirot indų užuomazgoms, kurie vadinami dešimt roš (galvos) sfirot.


Ir kad užbaigti indus, malchut roš išsiplečia pagal tas dešimt or chozer sfirot, ir roš pakopos dešimt sfirot dydžiu nusileidžia „iš viršaus į apačią“.
Taigi šiuo nusileidimu yra užbaigiami indai, kurie vadinami parcufo guf (kūnu).
Todėl kiekviename parcufe galime išskirti dvi rūšis dešimt sfirot: roš ir guf.
Ir prisimink tai.