kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנבואה על דרך זה נקראת חלום אף על פי שאינה חלום ממש כנזכר (בראשית ט''ו – י''ב) ותרדמה נפלה על אברם. רבי חיים וויטל, שערי קדושה Iš tikro ši pranašystės būsena būna labai panaši į „sapną“, nors tai nėra tikras „sapnas“. Apie tai parašyta: „Ir mieguistu (תרדמה – tardema) apėmė Abramą“ (Berešit 15 – 12).(Rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה כז  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

      


                                                          

                                                          27.


Taigi pradžioja išėjo pirmas pasaulio Adam Kadmon parcufas.
Tai reiškia, kad iškart po cimcum alefo, bchina alef atsiribojo būti aukštutinės šviesos gavimo indu.
Ir tada joje buvo įstatytas masachas.
Tačiau aukštutinė šviesa, kaip ir anksčiau, nusileido, kad apsirengti malchut indą, bet, esantis malchut inde masachas, sustabdė šią šviesą, ir grąžino ją atgal.


Ir dėl šio aka (smūgio) pakilo or chozer iki aukštutinės šviesos keter pakopos.
Taigi šis or chozer pasidarė drabužiu ir aukštutinės šviesos dešimties sfirot indų užuomazga, ir tai yra vadinama Adam Kadmon pasaulio pirmo parcufo roš.


Paskui ši roš malchut išsiplėtė savyje ir nusileido į naujas dešimt sfirot iš „viršaus į apačią“, t.y. taip buvo užbaigti ir guf kūno indai.
Tai reiškia, kad visas roš pakopos dydis apsirengė į dešimt guf sfirot.
Taip buvo užbaigtas pirmasis pasaulio Adam Kadmon parcufas, su roš ir guf.