kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אז תתענג על ה' והרכבתיך על במתי ארץ, ואכלתיך נחלת יעקוב אביך, כי פי ה' דיבר. ישעיה נח – יד, זוהר, לך לך, ומלכי צדק Tada mėgausies Kūrėju, ir pakelsiu tave į žemės aukštumas, ir valgysi savo tėvo Jakovo palikimą, nes taip pasakė Kūrėjo burna. (Ješaja 58 – 14)

פתיחה לחכמת הקבלה ל, לא  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

          


                                       

                   Masacho nuskaidrėjimas parcufo sukūrime


                                                        30.


Kad suprasti penkių pasaulio Adam Kadmon pakopų ir taip pat visų žemesnių pasaulių A – B – J – A išsivystymą, reikia gerai suprasti guf masacho (kūno ekrano) nuskaidrėjimo aspektą.
Tai reiškia, kad šis guf masacho nuskaidrėjimas galioja visuose pasaulio Adam Kadmon parcufuose, pasaulyje Nekudim, ir pasaulyje Tikun.


                                                        31.


Dalykas tas, kad kiekviename parcufe ir kiekvienoje pakopoje yra dvi rūšys šviesų, vadinamos: „or mekif“ (supanti šviesa) ir „or pnimi“ (vidinė šviesa).
Panagrinėkime Adam Kadmon pasaulį.
Pirmo parcufo or mekif – tai Ein Sof Palaiminto šviesa, užpildanti visą realybę.
Taigi po cimcum alefo ir po masacho malchut inde įstatymo, šis masachas padarė zivug de aka su Ein Sof Palaiminto šviesa.


Ir or chozer, pakylančios nuo masacho, dėka aukštutinė šviesa nusileido dešimties roš ir dešimties guf sfirot aspektu į cimcum (tuščią, be šviesos) pasaulį, kaip aprašyta 25 sk.
Tačiau šis šviesos nusileidimas iš Ein Sofo Palaiminto į pirmą Adam Kadmon parcufą nepripildė visos realybės, kaip buvo prieš cimcumą, bet skaitosi nusileidimas „iš viršaus į apačią“.
Tai reiškia, kad jo šviesa baigiasi mūsų pasaulio „taške“, ir tai – „malchut mesajemet“ (užbaigiačios, apribojančios malchut) paslaptis, kaip parašyta: „Ir stovės Jo kojos ant alyvų kalno“.

Ir taip pat yra aspektas „iš vidaus į išorę“ (į plotį).
Tai reiškia,kad yra dešimt sfirot k – ch – b – t – m „iš viršaus į apačią“, kur „malchut mesajemet“ užbaigia pasaulį Adam Kadmon apačioje.
Taip pat yra dešimt sfirot k – ch – b – t – m „iš vidaus į išorę“ (į plotį), vadinamomis:
„mocha“ (smegenys),
„acamot“(kaulai),
„gidin“ (gyslos),
„basar“ (mėsa, kūnas) ir
„or“ (oda).
Taigi „or“ – tai „machut mesajemet“, užbaigiančios pacufą iš išorės, paslaptis.


Ir Adam Kadmon parcufas, lyginant su Ein Sofu Palaimintu, pripildančiu visą realybę, skaitosi tik kaip „plona linija“.
Tai reiškia,kad „or“ parcufas apriboja Adam Kadmon parcufą iš išorės, iš visų pusių.
Todėl Adam Kadmon parcufas negali išsiplėsti ir užpildyti visą tuštumą, kuri buvo apribota nuo šviesos, ir liko tik „plona linija“, esanti tuštumos viduryje.


Taigi tas šviesos dydis, kuris yra priimamas į Adam Kadmon vidų, t.y. plona linija vadinamas

„or pnimi“.

O visas tas didelis skirtumas, esantis tarp Adam Kadmon „or pnimi“ ir tarp Ein Sof Palaiminto prieš ‚cimcumą“, vadinamas

„or mekif“.
Tai reiškia, kad yra ši šviesa liko „or mekif“ aspekte, apsupanti aplink Adam Kadmon parcufą, nes ji negali apsirengti jo viduje.