kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

פתיחה לחכמת הקבלה לד  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


                                       

                                                        34.


Taigi or pnimi ir or mekif yra surištos (susisijungusios) masache, tik atvirkštiniu pobūdžiu.
Tai reiškia, kad masachas vieną dalį aukštutinės šviesos, aprengdamas or chozer, pritraukia į parcufo vidų, o kitą dalį, t.y. or mekif, nutolina, kad ji neįeitų į parcufą.
Ir ši, pasilikusi išorėje or mekif aspekte šviesa, yra labai didelė.
Tai reiškia, kad iš vienos pusės, kai masachas sustabdo šią šviesą, kad ji neįeitų į Adam Kadmon vidų, ji smūgiuoja (atakuoja) masachą.
Ir iš kitos pusės avijuto bei kašijuto, esančio masache jėgos taip pat smūgiuoja (atstumia) or mekif, kuri nori įreiti į parcufą.
Taigi šie or mekif ir masacho avijuto „smūgiai“ vadinami or mekif ir or pnimi bitušas.


Tačiau šis bitušas vyksta tik parcufo gufe, nes čia šviesa apsirengia indais, palikdama or mekif išorėje.
Taigi dešimtyje sfirot roš šis bitušas nevyksta, nes čia or chozer nesiskaito indu, o tik indo užuomazgomis.
Todėl roš esanti šviesa, nesiskaito apribota or pnimi, kuri skirtųsi nuo išorėje likusios or mekif.
Taigi, nesant skirtumui tarp šių šviesų, tarp jų nevyksta ir „smūgiavimas“ – konfrontacija.
Ir tik, kai šviesos nusileidžia nuo pe ir žemiau, į dešimtį guf sfirot, ten tarp or pnimi ir or mekif vyksta smūgiavimas ir konfrontacija.