kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • להיות תכלית הבריאה הוא נפלא עד לאין ערך, כי ניצוץ קטן ודל, כמו נפשו של אדם אפשר לו לעלות בהשגתו אל על יותר ממלאכי השרת. בעה''ס, שפחה כי תירש גבירתה Iš tikro kūrimo tikslas yra labai išaukštintas ir nuostabus dalykas, nes kad labai mažą žmogaus sielos kibirkštį galima pakelti į tokias dvasines „aukštybes“, kurios yra aukščiau už „Tarnystės Angelus“. (Baal Sulamas, „Kai tarnaitė paveldi ponią“ )

פתיחה לחכמת הקבלה לו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                


                            

                                                           36.


Taigi, kai išėjo Adam Kadmon pasaulio parcufas Ain Bet ir buvo užbaigti jo roš bei guf, jame vėl atsinaujino or mekif ir or pnimi bitūšas.
Lygiai kaip paaiškinta aukščiau su pirmu Adam Kadmon parcufu.
Tai reiškia, kad masach de guf taip pat nuskaidrėjo nuo viso avijut de guf, ir susilygino savo forma su roš masacho aspektu, ir vėl įsijungė į zivugą, esantį jo pe de roš.


Tai yra jame vėl atsinaujino zivug de aka, kuris išvedė naują dešimties sfirot binos dydžio pakopą.
Ir ši pakopa vadinasi Adam Kadmono Sag (ס''ג) parcufas.
Šis parcufas skaitosi kaip „Ain Bet“ parcufo sūnus ir palikuonis.
Panašiai išėjo ir kiti, žemiau Sag esantys, parcufai