kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנה הכתוב אומר: "אחרי רבים להטות", זאת אומרת, שבכל המקומות שיש לנו מחלוקת בין יחיד לרבים, אנו מחויבים להכריע הדבר, לפי רצונם של הרבים. הרי מפורש שיש זכות לרבים להפקיע את חירותו של היחיד. בעה''ס, חרות Parašyta: „Sekti pagal daugumą“ (Šmot 23 – 2), tai reiškia, kad visais atvejais kur yra ginčas tarp individo ir daugumos, mes privalome, nuspręsti reikalą pagal daugumos norus.Todėl aišku, kad dauguma turi teisę „apriboti“ individo laisvę. (Baal Sulamas „Laisvė“)

פתיחה לחכמת הקבלה לו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                


                            

                                                           36.


Taigi, kai išėjo Adam Kadmon pasaulio parcufas Ain Bet ir buvo užbaigti jo roš bei guf, jame vėl atsinaujino or mekif ir or pnimi bitūšas.
Lygiai kaip paaiškinta aukščiau su pirmu Adam Kadmon parcufu.
Tai reiškia, kad masach de guf taip pat nuskaidrėjo nuo viso avijut de guf, ir susilygino savo forma su roš masacho aspektu, ir vėl įsijungė į zivugą, esantį jo pe de roš.


Tai yra jame vėl atsinaujino zivug de aka, kuris išvedė naują dešimties sfirot binos dydžio pakopą.
Ir ši pakopa vadinasi Adam Kadmono Sag (ס''ג) parcufas.
Šis parcufas skaitosi kaip „Ain Bet“ parcufo sūnus ir palikuonis.
Panašiai išėjo ir kiti, žemiau Sag esantys, parcufai