kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • לעולם אין לקוות שיגיע הזמן ושימצא הפתרון שיוכלו להתחיל את עבודת השי"ת מתוך "לשמה", אלא כמאז כן עתה, וכן לעתיד, מוכרח כל עובד ה' להתחיל בעסק העבודה, "מתוך שלא לשמה", אשר מתוכה יבוא אל ה"לשמה". בעה''ס, מצווה אחת Iš tikro žmogus neturi laukti, kol jis suras būdą, kaip galima pradėti dirbti Kūrėjui „lišma“, tačiau, kaip ir ankstesniais laikais, taip ir dabar žmogus, norėdamas dirbti Kūrėjui, turi pradėti nuo „lo lišma“, nes taip galima ateiti prie „lišma“. (Baal Sulamas „Viena priedermė“)

פתיחה לחכמת הקבלה לז  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      37.


Taigi išaiškinome vienas žemiau kito parufim išėjimą, kurį sąlygojo or pnimi ir or makif bitūšas.

Tai reiškia, kad bitūšas nuskaidrina masachą de guf ir sugrąžina jį į pe de roš pe, kur masachas įsijungia į zivug de aka.
Ir zivugo dėka išveda naują dešimties sfirot pakopą, kuri skaitosi kaip ankstesnio parcufo „sūnus“.
Tokiu būdu iš keter parcufo išėjo Ain Bet parcufas, o iš Ain Bet išėjo Sag parcufas.
Ir taip pat visos kitos pakopos Nekudim ir A – B – J – A pasauliuose.


Tačiau dar reikia suprasti, kodėl parcufo Ain Bet dešimt sfirot išėjo tik iš bchina gimel, o ne iš bchina dalet?
Ir taip pat, kodėl parcufas Sag išėjo tik iš bchina bet ir t.t. ?
Taigi kiekvienas žemesnis parcufas yra vienu aspektu žemesnis, nei aukštesnis.
Ir kodėl neišėjo visi parcufai vienas iš kito lygiomis pakopomis?