kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והענין הוא, כי שורשים העליונים ממשיכים כחם בהשתלשלות עד לגילוי בענפיהם בעוה"ז (בעולם הזה), כמ"ש (כמו שכתוב) בביאור ענף ושורש.בעה''ס, אור הבהיר Aukštutinių „šaknų“ potencialas vystosi ir atsiveria, kaip „šakos“ mūsų pasaulyje.Ir bendrai pasauliai skirstosi į „vidinę“ ir „išorinę“ puses. (Baal Sulamas „Kai tarnaitė, paveldi Ponią“)

פתיחה לחכמת הקבלה מה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

          


                                            

                                                     45.


Taigi, kaip yra paaiškintos dvi zachar ir nekeva pakopos „Ain bet“ parcufo roš, lygiai taip pat šios pakopos išeina ir parcufo „Sag“ roš (galvoje).
Tik čia zachar pakopa yra „arti“ (apytiksliai) chochmos pakopos, nes ši pakopa yra bchinos gimel rešimo de itlabšut, kuri įsijungė bchina bet, t.y. į rešimo de avijut.
Ir nekeva pakopa, tai – binos, t.y. bchinos bet avijuto pakopa.


Taip pat ir čia parcufas vadinamas pagal nekeva pakopą, nes zachar pakopa tai roš be guf.
Ir taip pat yra Adam Kadmono „Ma“ parcufe, t.y. čia zachar pakopa yra „arti“ binos, kuri vadinama „Išsut“ (Israel Saba ve Tvuna).
Tai reiškia, kad čia bchinos bet rešimo de itlabšut rešimo yra įsijungęs į bchinos alef rešimo de avijut.
Ir nekeva pakopa yra tik zeir anpin, nes jos avijutas yra tik bchina alef.


Ir taip pat ir čia parcufas vadinamas, pagal nekevą pakopą, t.y. „Ma“ parcufas“, arba „Vak“ (vav kcavot – šeši kampai, pusės lygio) parcufas.
Tai yra todėl, kad zachar pakopa yra roš be guf.
Ir taip yra visuose parcufuose.