kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ועתה בן אדם פקח עינך מן העורון וראה כי כל הנאות וטובות העולם הזה הבל המה מעשה תעתועים. רבי חיים וויטל, ספר שערי קדושה Dabar atverk akis ir pamatyk tikrą šio pasaulio malonumų vertę, nes visi šio pasaulio malonumai ir gerumai yra tik iliuzija ir apgaulė. (ravas Chaimas Vitalis „Švetumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה מח  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

          


                                       

                                                         48.


Tačiau šios pakopos, kurios išėjo parcufo masacho nuskaidrėjimo metu, nesiskaito tikromis pakopomis, kaip pirma pakopa.
Taigi šios pakopos skaitosi „nekudot“ (taškų, balsių) aspektu, dar vadinamu or chozer ir din (teismu).
Tai reiškia, kad šiose pakopose yra įjungta šviesų pakilimo į viršų ir teismo jėga.


Taigi, kai pradėjo pirmame parcufe veikti bitūšo jėga ir nuskaidrino masachą de guf nuo bchinos dalet, skaitosi, kad parcufas nuskaidrėjo visas, nes nėra dalinio dalyko (trupučio) dvasingume.
Ir kai parcufas pradėjo nuskaidrėti, jis nuskaidrėjo visas, bet kadangi masachas nuskaidrėjo pakopomis, aukštutinė šviesa kiekvienoje pakopoje daro zivugą, kol nuskaidrėja visa.
Todėl šiose, nuskaidrėjimo ir pakilimo metu išeinančiose pakopose, yra įjungta „išėjimo“ (neigiama) jėga, ir jos skaitosi nekudot, or chozer ir din“ aspektu.


Ir todėl mes kiekviename parcufe išskiriame dviejų rūšių pakopas:
teamim (skoniai, intonacija, garso ilgumas) ir nekudot (taškai, balsiai).
Tai reiškia, kad dešimt kūno sfirot, kurios išeina kiekviename parcufe pirmiausiai, vadinamos teamim.
Ir tos pakopos, kurios išeina parcufo nuskaidrėjimo metu, t.y., kai masachas pradeda nuskaidrėti, kol ateina į pe de roš vadinamos nekudot.