kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזה שאמרו בתיקונים (תיקון ל' נתיב תנינא) וז"ל קומו ואתערו לגבי שכינתא דאית לכון לבא בלא סוכלתנו למנדע בה, ואיהי בינייכו. בעה''ס, הקדמה לספר הזהר Tikunim Zohar parašyta (Tikun 30): „Atsibuskite ir atsikelkite dėl šventos Šchinos, nes pas jus širdis tuščia, be suvokimo, kad pažinti ir suprasti Ją, nors Ji ir yra jumyse“. (Baal Sulamas „Įvadas į knygą Zohar“)

פתיחה לחכמת הקבלה מח  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

          


                                       

                                                         48.


Tačiau šios pakopos, kurios išėjo parcufo masacho nuskaidrėjimo metu, nesiskaito tikromis pakopomis, kaip pirma pakopa.
Taigi šios pakopos skaitosi „nekudot“ (taškų, balsių) aspektu, dar vadinamu or chozer ir din (teismu).
Tai reiškia, kad šiose pakopose yra įjungta šviesų pakilimo į viršų ir teismo jėga.


Taigi, kai pradėjo pirmame parcufe veikti bitūšo jėga ir nuskaidrino masachą de guf nuo bchinos dalet, skaitosi, kad parcufas nuskaidrėjo visas, nes nėra dalinio dalyko (trupučio) dvasingume.
Ir kai parcufas pradėjo nuskaidrėti, jis nuskaidrėjo visas, bet kadangi masachas nuskaidrėjo pakopomis, aukštutinė šviesa kiekvienoje pakopoje daro zivugą, kol nuskaidrėja visa.
Todėl šiose, nuskaidrėjimo ir pakilimo metu išeinančiose pakopose, yra įjungta „išėjimo“ (neigiama) jėga, ir jos skaitosi nekudot, or chozer ir din“ aspektu.


Ir todėl mes kiekviename parcufe išskiriame dviejų rūšių pakopas:
teamim (skoniai, intonacija, garso ilgumas) ir nekudot (taškai, balsiai).
Tai reiškia, kad dešimt kūno sfirot, kurios išeina kiekviename parcufe pirmiausiai, vadinamos teamim.
Ir tos pakopos, kurios išeina parcufo nuskaidrėjimo metu, t.y., kai masachas pradeda nuskaidrėti, kol ateina į pe de roš vadinamos nekudot.