kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • לעולם אין לקוות שיגיע הזמן ושימצא הפתרון שיוכלו להתחיל את עבודת השי"ת מתוך "לשמה", אלא כמאז כן עתה, וכן לעתיד, מוכרח כל עובד ה' להתחיל בעסק העבודה, "מתוך שלא לשמה", אשר מתוכה יבוא אל ה"לשמה". בעה''ס, מצווה אחת Iš tikro žmogus neturi laukti, kol jis suras būdą, kaip galima pradėti dirbti Kūrėjui „lišma“, tačiau, kaip ir ankstesniais laikais, taip ir dabar žmogus, norėdamas dirbti Kūrėjui, turi pradėti nuo „lo lišma“, nes taip galima ateiti prie „lišma“. (Baal Sulamas „Viena priedermė“)

פתיחה לחכמת הקבלה מט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

  


                                                   

                                                                49.


Taigi tie rešimot, kurie liko gufe po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami vardu „tagin“ (karūnos).
Ir tie rešimot, kurie liko po nekudot pakopų vadinami „otijot“ (raidėmis) arba „kelim“ (indais).


Tai reiškia,  kad tagin, t.y. rešimot nuo teamim šviesų, apgaubia otijot ir kelim, bei duoda jiems egzistenciją.
Taigi išaiškinome keturias šviesų rūšis, vadinamas:
teamim, nekudot, tagin ir otijot.


Tai reiškia, kad pirma pakopa, išeinanati penkiuose parcufuose: Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban vadinama: „teamim“.


Ir pakopos, išeinančios iš parcufo, kai jis jau pradėjo nuskaidrėti, kol nuskaidrėja visas iki galo, vadinamos: „nekudot“.


Rešimot, liekantys kiekvienoje pakopoje po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „tagin“.


Ir rešimot, liekantys nuo nekudot pakopų, po šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „otijot“ arba „kelim“.


Ir prisimink tai visuose penkiuose Adam Kadmon pasaulio parcufuose:
Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban.
Taigi visuose parcufuose yra nuskaidrėjimas ir visuose yra šios keturios šviesų rūšys.