kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

פתיחה לחכמת הקבלה מט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

  


                                                   

                                                                49.


Taigi tie rešimot, kurie liko gufe po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami vardu „tagin“ (karūnos).
Ir tie rešimot, kurie liko po nekudot pakopų vadinami „otijot“ (raidėmis) arba „kelim“ (indais).


Tai reiškia,  kad tagin, t.y. rešimot nuo teamim šviesų, apgaubia otijot ir kelim, bei duoda jiems egzistenciją.
Taigi išaiškinome keturias šviesų rūšis, vadinamas:
teamim, nekudot, tagin ir otijot.


Tai reiškia, kad pirma pakopa, išeinanati penkiuose parcufuose: Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban vadinama: „teamim“.


Ir pakopos, išeinančios iš parcufo, kai jis jau pradėjo nuskaidrėti, kol nuskaidrėja visas iki galo, vadinamos: „nekudot“.


Rešimot, liekantys kiekvienoje pakopoje po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „tagin“.


Ir rešimot, liekantys nuo nekudot pakopų, po šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „otijot“ arba „kelim“.


Ir prisimink tai visuose penkiuose Adam Kadmon pasaulio parcufuose:
Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban.
Taigi visuose parcufuose yra nuskaidrėjimas ir visuose yra šios keturios šviesų rūšys.