kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • תנא דבי אליהו: מעיד אני עלי שמים וארץ, בין איש בין אשה, בין גוי בין ישראל, בין עבד בין שפחה, הכל לפי מעשיו, רוח הקודש שורה עליו. רח''ו שערי קדושה Moko Tana de bei Elijahu (mokymo namai priskiriami pranašui Elijahu): „Liudiju aš prieš dangų ir žemę, kad šventą dvasią gali pasiekti kaip vyras, taip ir moteris, kaip gojus, taip ir Izraelio sūnus, kaip tarnas, taip ir tarnaitė. Viskas priklauso nuo žmogaus veiksmų. Ir pagal tai, gali ant žmogaus nusileisti „Šventa dvasia“. (rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה מט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

  


                                                   

                                                                49.


Taigi tie rešimot, kurie liko gufe po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami vardu „tagin“ (karūnos).
Ir tie rešimot, kurie liko po nekudot pakopų vadinami „otijot“ (raidėmis) arba „kelim“ (indais).


Tai reiškia,  kad tagin, t.y. rešimot nuo teamim šviesų, apgaubia otijot ir kelim, bei duoda jiems egzistenciją.
Taigi išaiškinome keturias šviesų rūšis, vadinamas:
teamim, nekudot, tagin ir otijot.


Tai reiškia, kad pirma pakopa, išeinanati penkiuose parcufuose: Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban vadinama: „teamim“.


Ir pakopos, išeinančios iš parcufo, kai jis jau pradėjo nuskaidrėti, kol nuskaidrėja visas iki galo, vadinamos: „nekudot“.


Rešimot, liekantys kiekvienoje pakopoje po teamim šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „tagin“.


Ir rešimot, liekantys nuo nekudot pakopų, po šviesų pakilimo į viršų, vadinami: „otijot“ arba „kelim“.


Ir prisimink tai visuose penkiuose Adam Kadmon pasaulio parcufuose:
Galgalta, Ain Bet, Sag, Ma ir Ban.
Taigi visuose parcufuose yra nuskaidrėjimas ir visuose yra šios keturios šviesų rūšys.