kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ככל שאדם מבין שלשם שמים הוא דבר חשוב, האמת - שהקיום שלא לשם שמים הוא חשוב הרבה יותר. רב ברוך אשלג ע''ש בעל הסולם. Kiek žmogus supranta, kad Toros vykdymas „Dangaus vardu“ yra labai svarbus dalykas, iš tikro Toros vykdymas (pradžioje) ne „Dangaus vardu“ yra žymiai svarbesnis dalykas. (Ravas Baruchas Ašlagas Baal Sulamo vardu).

פתיחה לחכמת הקבלה נ  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




Roš, Toch ir Sof aspektas kiekviename parcufe, ir parcufų „apsirengimas“ vienas kitu



                                                                    50.


Taigi jau žinome, kad kiekviename parcufe yra dvi malchut rūšys: „malchut amizdaveget“ ir „malchut amesajemet“.
Malchut amizdaveget masachas išveda dešimt or chozer sfirot nuo savęs ir į viršų, kurios aprengia dešimt aukštutinės šviesos sfirot.
Taigi šios dešimt sfirot vadinamos „roš“, tai yra vien tik indų užuomazgos (šaknys).
Ir nuo ten į apačią „nusileidžia“ dešimt parcufo guf sfirot, ir tai yra galutinis šviesų apsirengimas indais.


Šios dešimt kūno sfirot pasidalina į du aspektus, vadinamus dešimt sfirot „toch“ (vidinis kūnas) ir dešimt sfirot „sof“ (pabaiga).
Taigi dešimt „toch“ sfirot pakopa tęsiasi nuo pe iki tabūro, nes ten yra šviesų apsirengimo indais vieta.
Ir dešimt parcufo sijum (pabaigos) ir sof sfirot vieta yra nuo tabūro ir žemiau, iki „sijum raglav“ (kojų pabaigos).


Tai reiškia, kad malchut užbaigia kiekvieną atskirą sfirą, kol prieina iki pačios malchut, kuri nėra tinkama jokios šviesos gavimui, ir todėl ten baigiasi parcufas.
Ir šis nutrūkimo aspektas vadinamas parcufo „sijum ecbaot raglav“ (kojų pirštų pabaiga), nes nuo ten ir žemiau yra tuštuma, visai be šviesos.


Taigi šios dvi dešimties sfirot rūšys išeina iš dešimties sfirot šaknų, vadinamų roš.
Ir abi šios rūšys yra įjungtos į malchut amizdaveget, nes ten yra aprengimo potecialas (jėga), tai reiškia, kad or chozer, pakyla ir aprengia aukštutinę šviesą.
Taip pat ten yra ir malchut masacho stabdymo jėga, kuri neleidžia tiesiogiai gauti šviesą, t.y. to dėka įvyksta zivug de aka, pakeliantis or chozer.
Tačiau roš yra tik šių dviejų jėgų užuomazgos.


Tai reiškia, kad šios jėgos pradeda veikti tik kai nusileidžia „iš viršaus į apačią“.
Tada pirmoji, t.y. „aprengimo“ jėga, pradeda konkrečiai veikti dešimtyje toch sfirot, kurių vieta nuo pe iki tabūro.
Ir antroji, t.y. „stabdanti“ jėga, kad malchut negautų šviesos, pradeda veikti dešimtyje sof ir sijum sfirot, kurios yra nuo tabūro ir žemiau, iki „kojų pirštų galų“.


Ir šios dvi dešimties sfirot rūšys visada yra vadinamos: ch – g – t ir n – h – j – m.
Taigi dešimt sfirot toch, kurios yra nuo pe iki tabūro visos yra vadinamos: ch – g – t,
o dešimt sfirot sof, kurios yra nuo tabūro ir žemiau, visos yra vadinamos: n – h – j – m.
Ir prisimink tai.