51.
Dar reikia žinoti, kad cimcumas buvo tik chochma šviesai.
Tai yra todėl, kad jos indas yra noras gauti, užsibaigiantis bchinoje dalet, kurioje buvo padarytas cimcumas ir „įstatytas“ masachas.
Tačiau chasadim šviesai nebuvo išvis jokio cimcumo, nes jos indas yra noras sąlygoti.
Taigi šiame nore nėra išvis jokio avijuto ir formų skirtumo su Kūrėju, todėl jam nereikia jokio ištaisymo.
Tačiau dešimtyje aukštutinės šviesos sfirot šios dvi šviesos: chochma ir chasadim yra susijungusios kartu be jokio skirtumo, kaip viena šviesa, sklindanti pagal savo atitinkamą savybę.
Todėl, kai po cimcumo jos apsirengia induose, chasadim šviesa taip pat baigiasi virš malchut, nors šiai šviesai nebuvo jokio cimcumo.
Tai yra todėl, kad jei chasadim šviesa nusileistų į vietą, į kurią chochmos šviesa negali įeiti nei trupučio, t.y. į malchut amesajemet, aukštutinėje šviesoje įvyktų sudužimas, ir chasadim šviesa būtų priversta visiškai atsiskirti nuo chochma šviesos.
Todėl, dėl šios priežasties malchut amesajemet liko visai tuščia be šviesos, netgi be šviesos chasadim.