kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנה הכתוב אומר: "אחרי רבים להטות", זאת אומרת, שבכל המקומות שיש לנו מחלוקת בין יחיד לרבים, אנו מחויבים להכריע הדבר, לפי רצונם של הרבים. הרי מפורש שיש זכות לרבים להפקיע את חירותו של היחיד. בעה''ס, חרות Parašyta: „Sekti pagal daugumą“ (Šmot 23 – 2), tai reiškia, kad visais atvejais kur yra ginčas tarp individo ir daugumos, mes privalome, nuspręsti reikalą pagal daugumos norus.Todėl aišku, kad dauguma turi teisę „apriboti“ individo laisvę. (Baal Sulamas „Laisvė“)

פתיחה לחכמת הקבלה נא  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                      

                                                       51.


Dar reikia žinoti, kad cimcumas buvo tik chochma šviesai.
Tai yra todėl, kad jos indas yra noras gauti, užsibaigiantis bchinoje dalet, kurioje buvo padarytas cimcumas ir „įstatytas“ masachas.
Tačiau chasadim šviesai nebuvo išvis jokio cimcumo, nes jos indas yra noras sąlygoti.
Taigi šiame nore nėra išvis jokio avijuto ir formų skirtumo su Kūrėju, todėl jam nereikia jokio ištaisymo.


Tačiau dešimtyje aukštutinės šviesos sfirot šios dvi šviesos: chochma ir chasadim yra susijungusios kartu be jokio skirtumo, kaip viena šviesa, sklindanti pagal savo atitinkamą savybę.
Todėl, kai po cimcumo jos apsirengia induose, chasadim šviesa taip pat baigiasi virš malchut, nors šiai šviesai nebuvo jokio cimcumo.
Tai yra todėl, kad jei chasadim šviesa nusileistų į vietą, į kurią chochmos šviesa negali įeiti nei trupučio, t.y. į malchut amesajemet, aukštutinėje šviesoje įvyktų sudužimas, ir chasadim šviesa būtų priversta visiškai atsiskirti nuo chochma šviesos.
Todėl, dėl šios priežasties malchut amesajemet liko visai tuščia be šviesos, netgi be šviesos chasadim.