kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וזהו סוד ענין קבלה מעסית, ולכן אסור להשתמש בה, כי בהחרח יתדבק גם ברע המתדבק בטוב. רח''ו שערי קדושה Yra griežtas draudimas užsiiminėti praktine kabala, nes būtinai prie gėrio „prilips“ ir „blogis“, susimaišęs su „gėriu“. (rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה נד  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                   


                                           

                                                          54.


Todėl naujo parcufo masachas nusileidžia į ankstesnio parcufo „chaze“ vietą, ir išveda ten zivug de aka dėka dešimt roš sfirot, iki aukštesnio parcufo pe.
Tačiau aukštesnio parcufo dešimt sfirot roš apatinis negali nei trupučio aprengti, nes jis išėjo iš viršutinio masacho de guf.
Ir paskui šis parcufas išveda dešimt sfirot „iš viršaus į apačią“, vadinamas dešimt guf sfirot su toch ir sof.
Ir šio naujo parcufo pakopa tęsiasi nuo aukštesnio parcufo pe žemyn ir tik iki jo tabūro, nes žemiau tabūro yra aukštesnio parcufo sijumo pabaigos, t.y. bchinos dalet vieta, o apatinis parcufas neturi jokios sąsąjos su šiuo aspektu.
Todėl šis naujas žemesnis parcufas vadinasi Adam Kadmono chochma, arba Ain Bet parcufas, ir jis privalo pasibaigti virš pirmo parcufo tabūro.


Taigi gerai išaiškinome, kad Ain Bet parcufo roš, toch, sof.
Tai reiškia, kad šis parcufas stovi žemiau pirmo Adam Kadmon parcufo pe, ir tęsiasi iki šio parcufo tabūro vietos.
Ir pirmo parcufo chaze vietoje yra Ain Bet parcufo roš, t.y. malchut amizdaveget, o pirmo parcufo tabūre yra Ain Bet parcufo sijum raglav, arba malchut amesajamet.