kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • אכתוב לך, בחינת עמודי דאמצעיתא בעבודת השי"ת, שיהיה לך תמיד למטרה ימין ושמאל, כי יש הולך שעוד גרוע מיושב ובטל. בעה''ס, אגרות קודש Parašysiu tau, kas yraעמודא דאמצעיתא (amuda de emcaita) „vidurinis stulpas“ – „vidurinė linija“ Kūrėjo darbe. Tai turi būti visada tau, kaip tikslas „prieš akis“, kad nenukryptum nei į „kairę“, nei į „dešinę“. Tai reiškia, kad geriau stovėti „vietoje“, nei eiti neteisinga kryptimi. (Baal Sulamas „Šventi laiškai“)

פתיחה לחכמת הקבלה נד  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                   


                                           

                                                          54.


Todėl naujo parcufo masachas nusileidžia į ankstesnio parcufo „chaze“ vietą, ir išveda ten zivug de aka dėka dešimt roš sfirot, iki aukštesnio parcufo pe.
Tačiau aukštesnio parcufo dešimt sfirot roš apatinis negali nei trupučio aprengti, nes jis išėjo iš viršutinio masacho de guf.
Ir paskui šis parcufas išveda dešimt sfirot „iš viršaus į apačią“, vadinamas dešimt guf sfirot su toch ir sof.
Ir šio naujo parcufo pakopa tęsiasi nuo aukštesnio parcufo pe žemyn ir tik iki jo tabūro, nes žemiau tabūro yra aukštesnio parcufo sijumo pabaigos, t.y. bchinos dalet vieta, o apatinis parcufas neturi jokios sąsąjos su šiuo aspektu.
Todėl šis naujas žemesnis parcufas vadinasi Adam Kadmono chochma, arba Ain Bet parcufas, ir jis privalo pasibaigti virš pirmo parcufo tabūro.


Taigi gerai išaiškinome, kad Ain Bet parcufo roš, toch, sof.
Tai reiškia, kad šis parcufas stovi žemiau pirmo Adam Kadmon parcufo pe, ir tęsiasi iki šio parcufo tabūro vietos.
Ir pirmo parcufo chaze vietoje yra Ain Bet parcufo roš, t.y. malchut amizdaveget, o pirmo parcufo tabūre yra Ain Bet parcufo sijum raglav, arba malchut amesajamet.