kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • תנא דבי אליהו: מעיד אני עלי שמים וארץ, בין איש בין אשה, בין גוי בין ישראל, בין עבד בין שפחה, הכל לפי מעשיו, רוח הקודש שורה עליו. רח''ו שערי קדושה Moko Tana de bei Elijahu (mokymo namai priskiriami pranašui Elijahu): „Liudiju aš prieš dangų ir žemę, kad šventą dvasią gali pasiekti kaip vyras, taip ir moteris, kaip gojus, taip ir Izraelio sūnus, kaip tarnas, taip ir tarnaitė. Viskas priklauso nuo žmogaus veiksmų. Ir pagal tai, gali ant žmogaus nusileisti „Šventa dvasia“. (rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה נו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                  „Cimcum bet“ dar vadinamas „Adam Kadmono n – h – j cimcumas“


                                                       56.


Taigi gerai išaiškintas „cimcum alef“, kuris buvo padarytas malchut indui, t.y. bchina dalet, kad nebūtų gaunama aukštutinė šviesa į šio indo vidų.

Taip pat paaiškinti masacho ir zivugo de aka su aukštutine šviesa aspektai, t.y. kaip masachas pakelia or chozer, kuris pasidaro naujais gavimo indais vietoj bchina dalet.

Ir taip pat paaiškintas masacho de guf kiekviename parcufe nuskaidrėjimo aspektas, kuris įvyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo.

Taigi paaiškinome keturių „Tanta“ aspektų kiekviename parcufo gufe išėjimą, masacho nuskaidrėjimo metu.

Taip pat, kaip šis nuskaidrėjimas pakelia masachą de guf į masacho de roš aspektą ir padaro jį tinkamą zivugui de aka su aukštutine šviesa.

Ir to dėka gimsta antras parcufas, viena pakopa žemesnis už ankstesnį.
Taip išeina trys pirmieji Adam Kadmon parcufai, vadinami: Galgalta, Ain Bet ir Sag, ir apsirengia vienas kitu.