kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כן כתב הרמב"ן ז"ל בהקדמת פרושו על התורה, וז"ל, "ואני הנני מביא בברית נאמנת וכו' לכל מסתכל בספר הזה וכו' מכל הרמזים אשר אני כותב בסתרי התורה, כי אני מודיעו נאמנה שלא יושגו דברי ולא יודעו כלל בשום שכל ובינה זולת מפי מקובל חכם לאזן מקבל מבין". וכמתכונתו כתב ג"כ הרב חיים ויטאל ז"ל בהקדמה לעץ חיים. וכן בדברי חז"ל (חגיגה י"א:) "אין דורשין במרכבה ביחיד אלא א"כ הוא חכם ומבין מדעתו.בהע''ס, מהות חכמת הקבלה Rambanas savo Toros komentarų įvade rašo: „Iš tikro aš pateikiu patikimą sandorį.... kiekvienam žvelgiančiam į šią knygą... Tai reiškia, kad visose užuominose, kuriose aš rašau apie Toros paslaptis, aš tvirtai patikinu, kad mano žodžių negalima suvokti jokiu protu ir jokiu intelektu,tik iš išminčiaus kabalisto lūpų labai nuovokiam mokiniui“. (Baal Sulamas „Kabalos išminties esmė“)

פתיחה לחכמת הקבלה נו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                  „Cimcum bet“ dar vadinamas „Adam Kadmono n – h – j cimcumas“


                                                       56.


Taigi gerai išaiškintas „cimcum alef“, kuris buvo padarytas malchut indui, t.y. bchina dalet, kad nebūtų gaunama aukštutinė šviesa į šio indo vidų.

Taip pat paaiškinti masacho ir zivugo de aka su aukštutine šviesa aspektai, t.y. kaip masachas pakelia or chozer, kuris pasidaro naujais gavimo indais vietoj bchina dalet.

Ir taip pat paaiškintas masacho de guf kiekviename parcufe nuskaidrėjimo aspektas, kuris įvyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo.

Taigi paaiškinome keturių „Tanta“ aspektų kiekviename parcufo gufe išėjimą, masacho nuskaidrėjimo metu.

Taip pat, kaip šis nuskaidrėjimas pakelia masachą de guf į masacho de roš aspektą ir padaro jį tinkamą zivugui de aka su aukštutine šviesa.

Ir to dėka gimsta antras parcufas, viena pakopa žemesnis už ankstesnį.
Taip išeina trys pirmieji Adam Kadmon parcufai, vadinami: Galgalta, Ain Bet ir Sag, ir apsirengia vienas kitu.