kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir išėjo Jakovas iš Beer Ševos, ir nuėjo į Charaną. Ir priėjo vietą, ir apsinakvojo ten, nes nusileido saulė, ir paėmė iš vietos akmenų, ir pasidėjo sau po galva, ir atsigulė toje vietoje. (Berešit 28 – 10, 11)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

פתיחה לחכמת הקבלה סג, סד  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                            63.


Tačiau galima paklausti, juk tarp šių dviejų parcufų yra didelis atstumas iš avijuto pusės?
Tai reiškia, kad Nekudot de Sag išėjo iš bchinos bet avijuto ir jame nėra nieko iš bchinos dalet avijuto?
Taip pat, nors tai ir zeir anpin (z’’a) pakopa, tačiau ji visai nepanaši į z’’a pakopą, esančią žemiau A’’K tabūro, nes ten yra bchinos dalet z’’a?
Taigi tarp šių pakopų yra didelis skirtumas?


Atsakymas.

Kai parcufas yra apsirengęs šviesa, jame visai nėra atpažįstamas (jaučiamas) avijutas.
Ir tik po šviesos išėjimo yra avijutas yra atpažįstamas parcufe.
Todėl, kai pasirodė Nekudot de Sag parcufas su z’’a pakopa, jis nusileido ir apsirengė z’’a, esančio žemiau tabūro, pakopa.
Ir tada bchina bet su bchina dalet susimaišė viena su kita ir sąlygojo cimcum bet.
Todėl šiame parcufe binos guf vietoje atsirado naujas sijūmas.
Ir tai sąlygojo zivugo vietos pasikeitimą, t.y. pe de roš pasidarė nikvei einajim vietoje.


                                                           64.


Taigi matome, kad malchut susijungimo su bina šaltinis, vadinamas cimcum bet, įvyko tik žemiau A‘‘K tabūro, parcufo nekudot deSag nusileidimo žemiau tabūro dėka.
Todėl negalėjo dešimties sfirot Nekudim pakopa, išėjusi iš cimcum bet, pasirodyti virš A‘‘K tabūro.
Tai yra todėl, kad jokia jėga ir joks valdymas negali pasireikšti aukščiau savo išėjimo šaltinio.
Ir todėl, kad cimcum bet pasireiškimas prasideda žemiau tabūro, taip pat ir Nekudim pakopa turi nusileisti ten.