kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

פתיחה לחכמת הקבלה סט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





            Katnuto ir gadluto aspektai, kurie atsirado su pasauliu Nekudim


                                                       69.


Taigi cimcum bet, atsiradęs parcufe Nekudot de Sag, įvyko dėl dešimties Nekudim sfirot sukūrimo, ir tai (eilės tvarka) yra ketvirtas A‘‘K parcufas (išėjęs po A‘‘K).
Dabar detaliai paaiškinsime dešimt Nekudim sfirot išėjimą.


Jau aiškinome parcufų, vienas iš kito išėjimo, tvarką.
Tai reiškia,kad kiekvienas žemesnis gimė ir išėjo iš aukštesnio parcufo masacho de guf, kai šis nuskaidrėjo ir pakilo zivugo atnaujinimui į auštesnio parcufo pe de roš.


Taigi šį nuskaidrėjimą sąlygoja aukštesnio parcufo masacho bitūšas su or mekif, kuris nuskaidrina visą masacho de guf avijutą, ir sulygina jį su avijutu de roš.
Ir tokiu būdu išėjo Ain Bet parcufas iš A‘‘K keter parcufo.
Ir taip pat parcufas Sag iš Ain Bet parcufo, kaip jau yra aprašyta.
Taigi ir ketvirtas A‘‘K parcufas, vadinamas dešimt pasaulio Nekudim sfirot, gimė ir išėjo iš savo aukštesnio, t.y. iš Sag parcufo, ta pačia tvarka.