kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • תנא דבי אליהו: מעיד אני עלי שמים וארץ, בין איש בין אשה, בין גוי בין ישראל, בין עבד בין שפחה, הכל לפי מעשיו, רוח הקודש שורה עליו. רח''ו שערי קדושה Moko Tana de bei Elijahu (mokymo namai priskiriami pranašui Elijahu): „Liudiju aš prieš dangų ir žemę, kad šventą dvasią gali pasiekti kaip vyras, taip ir moteris, kaip gojus, taip ir Izraelio sūnus, kaip tarnas, taip ir tarnaitė. Viskas priklauso nuo žmogaus veiksmų. Ir pagal tai, gali ant žmogaus nusileisti „Šventa dvasia“. (rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה ע, עא  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                           70.


Tačiau čia papildomai atsirado  vienas skirtumas.
Tai reiškia, kad ankstesniuose parcufuose masacho nuskaidrėjimo ir pakilimo į aukštesnio pe de roš metu masache buvo įjungta tik aukštesnio parcufo rešimo de avijut de guf.
Tačiau čia, parcufo Nekudot de Sag masacho nuskaidrėjimo metu, į masachą buvo įjungtos dvi rūšys rešimot.


Tai reiškia, kad į masachą buvo įjungti savo avijuto rešimo, t.y. Sag rešimo de guf, ir dar priedo masache buvo įjungti zon de A‘‘K, esančio žemiau tabūro, rešimo de avijut.
Tai įvyko dėl susimaišymo įvykusio žemiau A‘‘K tabūro, kaip aprašyta 61 sk.
Tai reiškia, kad Nekudot de Sag nusileido žemiau A‘‘K tabūro ir susimaišė kartu su zon de A‘‘K, esančiais ten.



                                                                    71.


Ir šio susimaišymo dėka Nekudim parcufuose įvyko „katnut“ (mažos būsenos) ir „gadlut“ (didelės būsenos) aspektai.
Tai reiškia, kad iš Nekudot deSag masacho avijuto rešimot išėjo dešimt sfirot „katnut de Nekudim“.


Ir iš zon de A‘‘K, esančių žemiau tabūro, rešimot, kurie susijungė ir susimaišė su Nekudot deSag masacho rešimot, išėjo dešimt sfirot „gadlut de Nekudim“.