kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • לעולם אין לקוות שיגיע הזמן ושימצא הפתרון שיוכלו להתחיל את עבודת השי"ת מתוך "לשמה", אלא כמאז כן עתה, וכן לעתיד, מוכרח כל עובד ה' להתחיל בעסק העבודה, "מתוך שלא לשמה", אשר מתוכה יבוא אל ה"לשמה". בעה''ס, מצווה אחת Iš tikro žmogus neturi laukti, kol jis suras būdą, kaip galima pradėti dirbti Kūrėjui „lišma“, tačiau, kaip ir ankstesniais laikais, taip ir dabar žmogus, norėdamas dirbti Kūrėjui, turi pradėti nuo „lo lišma“, nes taip galima ateiti prie „lišma“. (Baal Sulamas „Viena priedermė“)

פתיחה לחכמת הקבלה ע, עא  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                           70.


Tačiau čia papildomai atsirado  vienas skirtumas.
Tai reiškia, kad ankstesniuose parcufuose masacho nuskaidrėjimo ir pakilimo į aukštesnio pe de roš metu masache buvo įjungta tik aukštesnio parcufo rešimo de avijut de guf.
Tačiau čia, parcufo Nekudot de Sag masacho nuskaidrėjimo metu, į masachą buvo įjungtos dvi rūšys rešimot.


Tai reiškia, kad į masachą buvo įjungti savo avijuto rešimo, t.y. Sag rešimo de guf, ir dar priedo masache buvo įjungti zon de A‘‘K, esančio žemiau tabūro, rešimo de avijut.
Tai įvyko dėl susimaišymo įvykusio žemiau A‘‘K tabūro, kaip aprašyta 61 sk.
Tai reiškia, kad Nekudot de Sag nusileido žemiau A‘‘K tabūro ir susimaišė kartu su zon de A‘‘K, esančiais ten.



                                                                    71.


Ir šio susimaišymo dėka Nekudim parcufuose įvyko „katnut“ (mažos būsenos) ir „gadlut“ (didelės būsenos) aspektai.
Tai reiškia, kad iš Nekudot deSag masacho avijuto rešimot išėjo dešimt sfirot „katnut de Nekudim“.


Ir iš zon de A‘‘K, esančių žemiau tabūro, rešimot, kurie susijungė ir susimaišė su Nekudot deSag masacho rešimot, išėjo dešimt sfirot „gadlut de Nekudim“.