kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • כן כתב הרמב"ן ז"ל בהקדמת פרושו על התורה, וז"ל, "ואני הנני מביא בברית נאמנת וכו' לכל מסתכל בספר הזה וכו' מכל הרמזים אשר אני כותב בסתרי התורה, כי אני מודיעו נאמנה שלא יושגו דברי ולא יודעו כלל בשום שכל ובינה זולת מפי מקובל חכם לאזן מקבל מבין". וכמתכונתו כתב ג"כ הרב חיים ויטאל ז"ל בהקדמה לעץ חיים. וכן בדברי חז"ל (חגיגה י"א:) "אין דורשין במרכבה ביחיד אלא א"כ הוא חכם ומבין מדעתו.בהע''ס, מהות חכמת הקבלה Rambanas savo Toros komentarų įvade rašo: „Iš tikro aš pateikiu patikimą sandorį.... kiekvienam žvelgiančiam į šią knygą... Tai reiškia, kad visose užuominose, kuriose aš rašau apie Toros paslaptis, aš tvirtai patikinu, kad mano žodžių negalima suvokti jokiu protu ir jokiu intelektu,tik iš išminčiaus kabalisto lūpų labai nuovokiam mokiniui“. (Baal Sulamas „Kabalos išminties esmė“)

פתיחה לחכמת הקבלה פא  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                             

                                                        81.


Kaip yra žinoma, kad A‘‘B (Ain Bet) yra A‘‘K chochmos parcufas, o Sag yra A‘‘K binos parcufas.
Tai reiškia, kad parcufo dydį apsprendžia aukščiausia pakopa parcufe.
Taigi parcufas A‘‘B, kurio aukščiausia pakopa yra chochma, visas skaitosi – chochma, o parcufas Sag, kurio aukščiausia pakopa yra bina, visas skaitosi – bina parcufais.
Todėl, kai zon de guf rešimot, esantys žemiau A‘‘K tabūro, pakilo į Sag roš, jie pasidarė Sag parcufui „man“.
Ir dėl tos priežasties binos parcufas Sag, padarė zivugą su chochmos parcufu A‘‘B.


Taigi „A‘‘B – Sag“ sąlygojo (pašvietė) naują šviesą zon reikmėms, kurie yra žemiau tabūro.
Ir kai zon gavo šią naują šviesą, jie nusileido atgal į savo vietą, t.y. žemiau A‘‘K tabūro, nes ten yra dešimt Nekudim sfirot.
Taigi zon „pašvietė“ į dešimt Nekudim sfirot šią naują šviesą, ir tai skaitosi Nekudim „gadluto mochinas“.


Taigi išaiškinome dešimt gadlut sfirot, kurios išėjo iš antro rešimot komplekto, ir tai zon, esančių žemiau tabūro, rešimot (kaip aprašyta 71 sk.).
Tačiau šis „gadluto mochinas“ sąlygojo „indų sudužimą“, kaip aprašyta toliau.