kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

פתיחה לחכמת הקבלה פו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

 



              Trijų balsių (nekudot) cholam, šuruk ir chirik paaiškinimas


                                                        86.


Žinok, kad balsiai dalinasi į tris aspektus: roš, toch, sof.
„Aukštutiniai” balsiai, esantys virš raidžių, bendrai vadinami: „cholam”.
„Vidurinai” balsiai, esantys raidžių viduje, bendrai vadinami: „šuruk”, arba „melafon”, t.y. raide „vav” su tašku joje.
Ir „apatiniai” balsiai, esantys žemiau raidžių, bendrai vadinami: „chirik”.


                                                         87.


Paaiškinimas.
Raidės reiškia „indus“ (kelim), t.y. guf (kūno) sfirot, nes dešimt roš sfirot yra tik „šaknys“ indams, bet ne patys indai.
Ir balsiai (nekudot) reiškia šviesas, kurios „suteikia gyvybę“ indams ir „išjudina“ juos.


Taigi „chochma“ (išminties) šviesa vadinama „chaja“ (gyvybės) šviesa.
Ir tai „nauja šviesa“, kurią gavo zon de A‘‘K iš parufų „A‘‘B – Sag“, apšvietusių Nekudim indus, ir kiekvienoje pakopoje nuleidusių „hey tata“ atgal į pe.
Todėl A‘‘B – Sag sugrąžino į pakopą „achap“ indus ir „gar“ šviesas.


Taigi ši šviesa „išjudina“ achap indus, pakelia juos iš apatinės pakopos, ir sujungia su aukštesne pakopa, kaip anksčiau.
Ir tai paslaptis, kad balsiai „išjudina“ raides.
Taigi ši iš parcufų „A‘‘B – Sag“ išeinanti chaja šviesa, suteikia achap indams gyvybę, apsirengdama juose.