kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הריקוד מורה על ענין עבודת השי''ת, כי הוא בנוי על עליות וירידות, וככול שהזמן בין העליה לירידה הוא קצר יותר, אזי יש יותר שמחה. רב ברוך אשלג על ענין ריקוד. Šokis simbolizuoja dvasinį darbą Kūrėjui, nes šokis sudarytas iš pakilimų ir nusileidimų, ir kuo tarpas tarp pakilimo ir nusileidimo trumpesnis, tuo yra daugiau džiaugsmo. (Ravas Baruchas Ašlagas apie šokį).

הקדמת פי חכם ד  

Įvadas į „Pi chacham“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

         


                                         

                                                    4.


Dabar išaiškėja tai, kas parašyta kelete vietų „Zohare“ ir „Tikunim“, kad 613 priedermių yra vadinamos: „613 Toros patarimų“.
Tačiau taip pat daugelyje vietų 613 priedermių yra vadinamos: „613 užstatų“.
Taigi pradžioje žmogus privalo vykdyti – saugoti Torą ir priedermes, tam kad „išsityrinti“ kūną ir „užauginti“ savo sielą.
Ir tada šios 613 priedermių yra „613 patarimų“, t.y. patarimai, kaip galima galiausiai ateiti pas Karalių ir nusipelnyti Jo „Veido šviesą“.
Tai reiškia, kad Toros laikymasis ir priedermių vykdymas po truputį „nuskaidrina“ (apdovanoja) žmogų, kol jis nusipelno „Gyvojo Karaliaus Veido“.
Todėl parašyta Talmude:
„Koks skirtumas Kūrėjui, ar gyvulys yra pjaunamas nuo gerklės, ar nuo sprando, t.y. Tora ir priedermės yra duotos tik tam, kad „išgryninti“ Jomis Izraelį“.


Ir kai yra pakankamai „išsigryninama“, nusipelnoma „Karaliaus Veido šviesos“.
Taigi tada žmogui „atsiveria“ akys ir siela, ir žmogus nusipelno suvokti – pasiekti 613 šventų šviesų, esančių 613 priedermių.
Ir tai – „Šventų vardų“ paslaptis.
Taigi žmogus, vykdydamas kiekvieną priedermę, „pasiima“ – gauna tą dalį šviesos, „užstatytos“ priedermėje.
Tai reiškia, kad „priedermė“ yra „indas“, į kurį apsirengia „šviesa“, ir tai „Šventas vardas“, skirtas būtent šiai priedermei.


Tai paslaptis: „Priedermė yra žvakė, o Tora – šviesa“.
Taigi tada žmogui 613 priedermių jau vadinasi „613 užstatų“.
Ir tai panašu į žmogų, sudėjusį brangakmenis ir perlus į indą, ir sakantį savo mylimam draugui:

„Paimk šį indą ir labai saugok jį nuo vagių ir plėšikų“.

Tai reiškia, kad čia „draugai“ kalbasi tik apie „indą“ – priedermes, tačiau visa esmė yra brangakmeniuose ir perluose, esančiuose inde, t.y. Toros šviesoje.
Ir įsižiūrėk gerai.