kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir išėjo Jakovas iš Beer Ševos, ir nuėjo į Charaną. Ir priėjo vietą, ir apsinakvojo ten, nes nusileido saulė, ir paėmė iš vietos akmenų, ir pasidėjo sau po galva, ir atsigulė toje vietoje. (Berešit 28 – 10, 11)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

פתיחה לחכמת הקבלה קמא  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

          


                                          

                                                      141.


Ir  apatinių (žmonių) gerų darbų ir man (prašymo) pakėlimo dėka, yra išanalizuojamas antros rūšies dešimt sfirot achapo užpildymas, t.y. Aba ve Ima užpildymas savo jėgomis, šuruk balsės aspektu.
Taigi tada Aba ve Ima patys nuleidžia hey tata iš nikvei einajim ir pakelia savo achapą, ir tada jie turi jėgų sąlygoti į zat, t.y. į Zon, t.y. sąlygoti į gufim „iš viršaus į apačią“.
Tai reiškia, kad Zon g‘‘e yra susijungę su Aba ve Ima achapu, todėl jie kartu kyla į Aba ve Imą, ir ten iš Aba ve Imos gauna dešimties sfirot užpildymą.
Ir tada visas mochino kiekis, esantis Abe ve Imoje, yra gaunamas taip pat ir Zon, kurie pakilo kartu su Aba ve Imos achapu.


Todėl, kai penki Acilut parcufai gauna šį „antros rūšies“ užpildymą, tada pirmuose parcufuose, t.y. Atike, Arich Anpine ir Aba ve Imoje yra gar (pilnumas) taip pat ir gufim (kūnuose), taip pat ir Aciluto Zon, kurie yra bendras Aciluto guf.
Taigi tada penki Aciluto parcufai pakyla ir aprengia penkis Adam Kadmon pasaulio parcufus.


Ir kai gar nusileidžia ir į gufim, tada Acilut parcufai sutampa su penkiais A‘‘K parcufais.
Tai reiškia, kad Acilut pasaulio parcufas
Atik pakyla ir aprengia A‘‘K Keter parcufą,
Arich Anpin – Ain Bet (A‘‘B) parcufą,
Aba ve Ima – Sag parcufą,
Zon aprengia Adam Kadmono Ma ir Ban parcufus.
Ir tada kiekvienas Acilut parcufas kenegdo (priešais – netiesiogiai) aspektu gauna iš A‘‘K jiems trūkstamas: nešama, chaja ir jechida šviesas.