kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פתיחה לחכמת הקבלה קנ  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      150.



                                               Trečias principas


Tai pasaulių B – J – A parcufų aukštis (šijurei koma) ir jų stovėjimas, kurie buvo pas juos po papildomo mochino, prieš pirmo Adamo nuodėmę.
Tai reiškia,kad papildomo Šabato švytėjimo dėka, tada įvyko du pakilimai.


Pirmas pakilimas buvo 5 valandą Šabato išvakarėse, kai gimė pirmasis Adamas.
Taigi tada pradėjo švytėti papildomas Šabato švytėjimas, „hey“ raidės (žymimojo artikelio) žodyje „Jom Ha šiši“ (השישי šeštos )dienos) paslaptimi.
Tada Zeir Anpinas pasiekė jecidos aspektą ir pakilo, bei aprengė Acilut pasaulio Arich Anpin parcufą.
Nukva pasiekė chaja aspektą ir pakilo, bei aprengė Acilut pasaulio Aba ve Ima parcufą.
Pasaulis Brija pakilo į Aciluto Išsut parcufą.
Pasaulis Jecira visas pakilo į Aciluto Zeir Anpin parcufą.
Pirmos 4 pasaulio Asija sfirot pakilo į Acilut Nukvos vietą, o 6 apatinės Asija sfirot pakilo į 6 pirmųjų dabartinio Brija pasaulio vietą.


Antras pakilimas buvo Šabato vakare „bein ha arbajim“ (vakaro sutemose).
Taigi tada, dėl papildomo Šabato švytėjimo, taip pat ir 6 apatinės Asija pasaulio sfirot pakilo į Acilut pasaulio Nukvos vietą.
Ir tada pasaulis Jecira ir pasaulis Asija stovėjo Acilute Zeir Anpin ir Nukvos vietoje „panim be panim“ aspektu.