kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • תנא דבי אליהו: מעיד אני עלי שמים וארץ, בין איש בין אשה, בין גוי בין ישראל, בין עבד בין שפחה, הכל לפי מעשיו, רוח הקודש שורה עליו. רח''ו שערי קדושה Moko Tana de bei Elijahu (mokymo namai priskiriami pranašui Elijahu): „Liudiju aš prieš dangų ir žemę, kad šventą dvasią gali pasiekti kaip vyras, taip ir moteris, kaip gojus, taip ir Izraelio sūnus, kaip tarnas, taip ir tarnaitė. Viskas priklauso nuo žmogaus veiksmų. Ir pagal tai, gali ant žmogaus nusileisti „Šventa dvasia“. (rabi Chaimas Vitalis „Šventumo vartai“)

פתיחה לחכמת הקבלה קנ  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      150.



                                               Trečias principas


Tai pasaulių B – J – A parcufų aukštis (šijurei koma) ir jų stovėjimas, kurie buvo pas juos po papildomo mochino, prieš pirmo Adamo nuodėmę.
Tai reiškia,kad papildomo Šabato švytėjimo dėka, tada įvyko du pakilimai.


Pirmas pakilimas buvo 5 valandą Šabato išvakarėse, kai gimė pirmasis Adamas.
Taigi tada pradėjo švytėti papildomas Šabato švytėjimas, „hey“ raidės (žymimojo artikelio) žodyje „Jom Ha šiši“ (השישי šeštos )dienos) paslaptimi.
Tada Zeir Anpinas pasiekė jecidos aspektą ir pakilo, bei aprengė Acilut pasaulio Arich Anpin parcufą.
Nukva pasiekė chaja aspektą ir pakilo, bei aprengė Acilut pasaulio Aba ve Ima parcufą.
Pasaulis Brija pakilo į Aciluto Išsut parcufą.
Pasaulis Jecira visas pakilo į Aciluto Zeir Anpin parcufą.
Pirmos 4 pasaulio Asija sfirot pakilo į Acilut Nukvos vietą, o 6 apatinės Asija sfirot pakilo į 6 pirmųjų dabartinio Brija pasaulio vietą.


Antras pakilimas buvo Šabato vakare „bein ha arbajim“ (vakaro sutemose).
Taigi tada, dėl papildomo Šabato švytėjimo, taip pat ir 6 apatinės Asija pasaulio sfirot pakilo į Acilut pasaulio Nukvos vietą.
Ir tada pasaulis Jecira ir pasaulis Asija stovėjo Acilute Zeir Anpin ir Nukvos vietoje „panim be panim“ aspektu.